Ik heb een klacht

Jouw geluk, je leven lang. Da’s bij NN onze prioriteit! En dus willen we dat onze producten aan jouw verwachtingen voldoen, of ze nog overtreffen. Lukt ons dat niet altijd? Laat het dan zeker weten. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit.

Stel je vraag aan onze klachtendienst of bij één van onze partners. Je hebt op elk moment het recht om een gerechtelijke procedure op te starten.

Ik heb een levensverzekering
bv. Overlijdensverzekering, schuldsaldoverzekering, pensioenverzekering, spaar- en belegformules …
Ik heb een schadeverzekering
bv. Woningverzekering, autoverzekering, familiale verzekering

Waarover ben je ontevreden?

Ik ben niet tevreden over NN Insurance Belgium (beheer van je contract of dossier)

Ben je niet tevreden over hoe NN Insurance Belgium of een van zijn medewerkers je contract of (schade)dossier behartigt? 

Per post
Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht

Niet tevreden met het antwoord van het NN Quality team, ING of Deutsche Bank? 
Richt je dan tot de ombudsman van de verzekeringen: 
 

Per post

Je hebt op elk moment het recht om een gerechtelijke procedure op te starten.

Waarover ben je ontevreden?

Ik ben niet tevreden over NN Non-life (beheer van je contract of schadedossier)

Niet tevreden over hoe NN Non-life of één van onze medewerkers je contract of (schade)dossier behartigt? 

Per post

NN Non-life garandeert een professionele afhandeling van je dossier. We voeren een diepgaande analyse en geven een gemotiveerd antwoord, uiterlijk 1 maand na registratie van je klacht.

* Vermeld in jouw e-mail je naam, voornaam en het nummer van het contract en/of schadedossier waarop je klacht betrekking heeft. Zo kunnen we je sneller helpen. 

Niet tevreden over hoe NN Non-life je klacht behandelt?

Richt je dan tot de ombudsman van de verzekeringen: 

Per post

Je hebt op elk moment het recht om een gerechtelijke procedure op te starten.