Mobile Office FAQ

NN Mobile Office FAQ

Welke diensten biedt het Mobile Office?

In het mobiel kantoor helpen de specialisten van NN u om uw schadedossier op te stellen. Ze houden zich ook klaar om, als dat nodig is en als de situatie dit toelaat, de eerste vaststellingen in en rond uw woning te komen doen. Ze kunnen ook de eerste maatregelen treffen, zoals bijvoorbeeld een zeil op uw dak leggen, uw inboedel laten verhuizen of veiligstellen, uw woning tijdelijk laten afsluiten of uw woning laten reinigen. De meest dringen zaken en procedures worden zo snel en efficiënt behandeld.

Het Mobile Office van NN bevat een volledig uitgeruste helpdesk en een wachtruimte. Hier kunt u, met de hulp van specialisten, de nodige formulieren invullen. Er is ook beschermkleding (overalls, laarzen) aanwezig voor personen die deze nodig hebben.

Welke voordelen biedt het Mobile Office mij ter plaatse?

Bent u het slachtoffer geworden van een ramp of van slechte weersomstandigheden en hebt u een brandpolis bij NN? In onze Mobile Office beantwoorden wij al uw vragen en spelen we in op uw meest dringende behoeften. Op die manier versnellen en vereenvoudigen we de behandeling van uw schade.

Wanneer kan ik naar het Mobile Office gaan?

U kan bij ons terecht als u:

  • slachtoffer bent geworden van een ramp of slechte weersomstandigheden;
  • een brandpolis bij NN hebt.

Tussen 14 uur en 20 uur (vrijdag 24 juni) en 10 uur en 18 uur (zaterdag 25 juni) staat er in het Mobile Office een specialist voor u klaar. Daarnaast kan u ons ook telefonisch contacteren via het nummer 02 550 06 00.

Moet ik klant zijn bij NN om toegang te hebben tot de diensten van het Mobile Office?

Het Mobile Office is een nieuwe dienst van verzekeraar NN (vroeger ING Life & Non Life Belgium). Bent u klant bij NN? Ga dan naar het Mobile Office. Daar zullen experts u bijstaan met de meest dringende zaken. Uit solidariteit zijn klanten van andere verzekeringsmaatschappijen ook welkom, maar bij hen is onze rol beperkt tot informatie of advies. Wij kunnen alleen schadegevallen behandelen van mensen die bij NN verzekerd zijn.

Wat moet ik doen als ik niet naar het Mobile Office kan gaan?

Kunt u zich niet verplaatsen? Wij zijn dag en nacht, 7 dagen per week, telefonisch bereikbaar op nummer 02 550 06 00 om u verder te helpen.

Word ik vergoed wanneer ik naar het Mobile Office ga?

Wanneer u naar het Mobile Office gaat, kan een specialist ter plaatse uw aangifte of schade analyseren en beslissen in welke mate NN kan tussenkomen. Indien de specialist meent dat alle voorwaarden zijn vervuld, kan hij zelfs vragen dat de betaling onmiddellijk wordt uitgevoerd. Het Mobile Office brengt onze specialisten dichterbij en dat kan de procedures wat versnellen.

Hoe vind ik het Mobile Office?

U vindt ons, in de mate van het mogelijke, in de buurt van het ING-bankkantoor dat het dichtst bij de getroffen regio ligt. Daarnaast is het Mobile Office goed zichtbaar en duidelijk aangeduid als een kantoor van NN en ING. Wij hebben er alles aan gedaan opdat u het kantoor onmiddellijk zou opmerken en er ook onmiddellijk wordt geholpen.

Hoe word ik ingelicht over de aanwezigheid van het Mobile Office?

Indien u klant bent bij NN en indien wij vermoeden dat u het slachtoffer bent geworden van een schadegeval, zullen wij u telefonisch of via mail informeren over de locatie van het Mobile Office. Voor meer informatie kunt u ons ook dag en nacht, 7 dagen per week, contacteren via het nummer 02 550 06 00.

Wat moet ik doen als er een lange wachtrij is aan het Mobile Office?

In functie van de omvang van de ramp garanderen wij de nodige experts en schadebehandelaars om u en andere de benadeelde personen te kunnen ontvangen. Het klopt dat wij optreden naar aanleiding van een noodgeval. Indien al onze klanten rond hetzelfde tijdstip aankomen, stellen wij een afsprakenlijst op zodat u geen tijd verliest. Wij stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te helpen omdat wij het belangrijk vinden om aan uw zijde te staan op het ogenblik dat u ons het meest nodig hebt.

< Terug naar NN Mobile Office