Levensverzekeraar NN sleept twee prijzen in de wacht bij de uitreiking van de DECAVI Verzekeringsawards

25/10/2018

Brussel, 25 oktober 2018 – Gisteravond onderscheidde NN zich tweemaal tijdens de prijsuitreiking van de DECAVI verzekeringsawards: de levensverzekeraar ontving een trofee voor de beste publiciteitscampagne en een bekroning voor het verzekeringsproduct Hypo care. De publiciteitscampagne van NN benadrukt wat ieder van ons uniek maakt, door middel van portretten van echte mensen. Met Hypo care biedt NN een complete schuldsaldoverzekering op maat, afgestemd op de behoeften van de verzekerde.

Het merk NN België werd gelanceerd in april 2018 na de overname van Delta Lloyd Life door NN Group. De toekenning van twee DECAVI verzekeringsawards is dan ook een grote erkenning van de specialisten in de industrie voor de manier waarop NN zich positioneert op de Belgische markt. De verzekeringsawards, die sinds 2000 jaarlijks uitgereikt worden door DECAVI, bekronen de beste verzekeringsproducten en -diensten in België.

NN heeft de ambitie om de meest persoonlijke verzekeraar in België te worden. De publiciteitscampagne en de slogan "Voor alles dat jou uniek maakt" weerspiegelen duidelijk deze ambitie. De campagne geeft dan ook de verhalen van unieke, authentieke personen weer.

Izzy Van Aelst, Head of Marketing & Communication bij NN, vertelt over de oorsprong van de campagne: “We kozen ervoor om te werken met echte mensen en benadrukten wat uniek is in elk van hen. Daarom heeft iedereen recht op een persoonlijke aanpak. Hoewel we allemaal verschillend zijn, willen we allemaal hetzelfde: een gezond en gelukkig leven leiden. Maar terwijl het streven naar geluk en gezondheid universeel is, is de manier waarop we ons geluk definiëren heel persoonlijk. Ons doel, als beschermingsexpert, is om Belgen te helpen op hun weg naar een gelukkiger leven. Ik ben heel blij met de DECAVI-award voor onze campagne die ertoe bijdraagt om het individu in het middelpunt van ons beroep te plaatsen.

Het verzekeringsproduct Hypo care werd eveneens bekroond. Dit is een schuldsaldoverzekering die een hypothecair krediet uitkeert in geval van overlijden. Hypo care verschilt van andere vergelijkbare verzekeringen aangezien ze naast een grote flexibiliteit bij het betalen van de premie, ook twee extra dekkingen omvat in geval van kanker of arbeidsongeschiktheid.

Joost van Ginkel, Head of Product & Innovation bij NN legt uit: “Deze trofee is een vorm van erkenning voor het harde werk van onze teams. Natuurlijk is ons primaire doel om een relevante oplossing aan te bieden aan onze klanten. Hypo care is een complete en flexibele oplossing aangepast aan de behoeften van de klant: met haar mogelijkheden op vlak van aanvullende dekking in geval van kanker of arbeidsongeschiktheid, stelt deze verzekering de verzekerde en zijn of haar familie in staat om moeilijke momenten met wat meer sereniteit tegemoet te gaan en om zo veel mogelijk financiële zorgen te vermijden.

Volgens Pieter-Bas Vos, CCO bij NN, “is de toekenning van deze twee trofeeën een erkenning voor ons, omdat het onze inspanningen om de meest persoonlijke verzekeraar in België te worden en oplossingen in deze richting te bieden, beloont. Ik wil graag alle medewerkers bedanken die hebben deelgenomen aan deze prijswinnende initiatieven, evenals diegenen die, door hun dagelijkse werk, blijk geven van onze toewijding om een meer persoonlijke service te bieden aan de verzekerde.

Neem een kijkje op deze website om meer te weten te komen over Hypo Care.
Ontdek hier de publiciteitscampagne van NN.

Over NN

Als levensverzekeraar biedt NN bescherming dankzij innovatieve oplossingen (invaliditeit en overlijden, pensioenopbouw tak 23) en via een sterk netwerk van makelaars en bankpartners. NN telt 1,4 miljoen klanten in België en behoort tot NN Group, een internationale verzekeraar en vermogensbeheerder met een uitstekende kapitaalspositie, actief in 18 landen wereldwijd.

Over NN Group

NN Group is een internationale financiële dienstverlener, actief in 18 landen, met een sterke aanwezigheid in een aantal Europese landen en Japan. De groep biedt, met haar medewerkers, producten en diensten aan op het gebied van pensioenen, verzekeringen, vermogensbeheer en bankactiviteiten aan circa 17 miljoen klanten. De belangrijkste merken van NN Group zijn Nationale-Nederlanden, NN, Delta Lloyd, NN Investment Partners, ABN AMRO Verzekeringen, Movir, AZL, BeFrank en OHRA. NN Group is genoteerd aan Euronext Amsterdam (NN).

Voor meer informatie over NN: www.nn.be

PERSCONTACT
Perscontact NN in België
Annelore Van Herreweghe
GSM : 0494 17 02 00

persbericht_decavi.pdf (274.43 KB)