NN wordt title partner van Urban Trail® Series

21/04/2015

De Urban Trails® zijn de voorbije twee jaar uitgegroeid tot een razend populair loopconcept. Waar de klassieke stadsloop door de mooiste straten van een stad loopt, ontdekken de deelnemers in een Urban Trail® de binnenkant van heel wat historische en belangrijke gebouwen, verborgen binnentuinen en voor het publiek niet-toegankelijke gebouwen. Vanaf vandaag worden de Belgische Urban Trails® gebundeld in de NN Urban Trail® Series.

Dit Urban Trail® concept is uniek in de wereld, werd door Golazo sports bedacht en er werd intussen ook een echt merk van gemaakt. De Urban Trails® trekken immers ook een ruimer publiek aan dan alleen de fervente loper voor wie tijd van belang is; beleving, ontdekking en genieten staan voorop. In totaal zullen dit jaar meer dan 42.000 deelnemers aan de start staan van een Urban Trail®.

TWEE NIEUWE URBAN TRAILS®

Dit jaar maken intussen 8 evenementen deel uit van de NN Urban Trail® Series, want deze zomer en dit najaar worden er nog twee nieuwe steden aan de kalender toegevoegd. De locaties en data worden binnenkort bekend gemaakt. Bovendien werd met het verzekeringsbedrijf NN Insurance en de vermogensbeheerder NN Investment Partners een titelsponsor aangetrokken voor de volledige reeks evenementen. “We zijn erg blij met NN als partner van de Urban Trail® Series. We hebben er ons Urban Trail® programma in België mee kunnen uitbreiden en NN geeft ons de mogelijkheid om op alle events onze service naar de deelnemers nog te verbeteren,” zegt Greg Broekmans van Golazo sports.

“NN Insurance is een fris, nieuw verzekeringsbedrijf met sterke historische roots in België. We willen onze klanten helpen te beschermen wat voor hen waardevol is. De Urban Trails® zijn unieke loopevents waarbij het vooral draait om het creëren van een fantastische ervaring. Dit sluit dus perfect aan bij het vernieuwende karakter van NN Insurance en bij de uitstekende ervaring die we onze klanten willen bieden, elke dag opnieuw. Lopen is een sport voor iedereen en verbindt verschillende generaties. Dit partnership ondersteunt ons doel om een bijdrage te leveren aan het algemene en financiële welzijn en iedereen aan te moedigen om te bewegen en gezond te leven,” aldus Quinten Fraai, CEO NN Insurance Belgium.

NN BIEDT IEDERE DEELNEMER EEN GEPERSONALISEERD TRAININGSSCHEMA

NN is meer dan gewoon titelsponsor. Al wie zich inschrijft voor een evenement in de NN Urban Trail® Series krijgt een gratis trainingsschema van 8 tot 12 weken. Deze gepersonaliseerde schema’s werden ontwikkeld door EnergyLab. Als een deelnemer zich inschrijft voor een event, krijgt hij automatisch toegang tot zijn schema.

“NN Investment Partners streeft ernaar haar klanten beleggingsoplossingen aan te reiken die hen helpen bij het bereiken van hun persoonlijke doelstellingen. Het aanbieden van de gratis trainingschema’s aan de deelnemers van de NN Urban Trail® Series past dan ook volledig binnen onze filosofie. Maar er is meer. Via allerlei initiatieven zullen we mensen ook aansporen om gezond te leven, te bewegen en zo hun gezondheidskapitaal op te bouwen. Lopen zit in het DNA van onze onderneming en daarom zal ook in onze mediacampagne rond NN Investment Partners bewegen centraal staan,” aldus Wim Roelant, CEO NN Investment Partners Belgium.

Na afloop van iedere Urban Trail® biedt Delhaize de deelnemers een ontbijt aan. Want ook dat maakt deel uit van de fantastische sfeer van dit evenement op zondagochtend.

De kalender van de NN Urban Trail® Series ziet er als volgt uit:

  • Gent
  • Antwerpen
  • La DH Urban Trail® Mons - zondag 11 oktober
  • Urban Trail® Brugge - zondag 18 oktober
  • La DH Urban Trail® Namur - zondag 1 november
  • GVA Urban Trail® Mechelen - zaterdag 5 december*
    *nocturne

De komende weken worden nog 2 nieuwe steden bekend gemaakt.

Meer info:

www.facebook.com/urbantrailBE
www.nnurbantrailseries.be