Klachtenprocedure

Jouw geluk, je leven lang. Da’s bij NN onze prioriteit! En dus willen we dat onze producten aan jouw verwachtingen voldoen, of ze nog overtreffen. Lukt ons dat niet altijd? Laat het dan zeker weten. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit.

Je hebt een klacht ?

In eerste instantie kan je contact opnemen met jouw verzekeringstussenpersoon of jouw ING-kantoor.

Jouw tussenpersoon kent je en kan je vaak een eerste antwoord geven of jouw verzoek aan ons doorgeven.

Wil je liever rechtstreeks contact met ons opnemen?

Dan heb je verschillende opties:

  • Stuur ons een e-mail* naar klachten@nn.be
  • Bel ons op 02 650 70 66
  • Stuur ons een brief per post naar: NN Insurance Belgium nv, Fonsnylaan 38, 1060 Brussel

* Vergeet in jouw e-mail niet je naam, voornaam en het nummer van het contract waarop jouw klacht betrekking heeft te vermelden. Dit zal onze reactietijd verkorten.

Je ontvangt binnen 2 werkdagen na het indienen van jouw klacht een ontvangstbevestiging per e-mail.

Wij engageren ons om :

  • jouw verzoek professioneel en onbevooroordeeld te behandelen.
  • je binnen 10 werkdagen na jouw klacht een antwoord te geven.
  • ervoor te zorgen dat dit antwoord volledig en goed onderbouwd is.
  • alle wettelijke en reglementaire bepalingen met betrekking tot privacy en de bescherming van gevoelige gegevens te respecteren bij het behandelen van jouw klacht.

Ben je niet tevreden met ons antwoord?

Dan kan je contact opnemen met de Ombudsman van de verzekeringen:

Adres: de Meeûssquare 35, 1000 Brussel
Email: info@ombudsman-insurance.be
Telefoon: 02 547 58 71
Website: www.ombudsman-insurance.be

Jouw klacht wordt gratis behandeld.

Je hebt op elk moment het recht om een gerechtelijke procedure op te starten.